VISITES A L'ESPAI BARBERÍ

L’Espai Barberí és la seu de RCR Arquitectes i per tant un lloc de treball i de concentració. Per això, preguem màxim respecte i silenci i abstenir-se de fotografiar en tot l'espai.

Donat que RCR Arquitectes rep nombroses sol·licituds de visites al despatx, la seva gestió ha passat a RCR Bunka Fundació Privada, per tal de complir amb l’objectiu de difondre l’obra i el pensament del fundador i ajudar a canalitzar i regular el flux de persones en dates i horaris que no interrompin excessivament el treball de l’estudi.

Les visites a l’Espai Barberí i al fons de la Fundació es realitzen prèvia reserva de dimecres a divendres. Només s'admeten grups de màxim 12 persones.

Proposem una donació mínima de 60€ per grup a la Fundació com a contribució a les activitats que desenvolupem, des de publicacions, exposicions, xerrades o tallers, així com les pròpies visites. La fundació estén, si així es sol·licita i desitja, un certificat de donació.

RUTES A L'OBRA PÚBLICA DE RCR ARQUITECTES A OLOT

RCR Bunka Fundació Privada ofereix també rutes guiades a l'obra pública de RCR Arquitectes a Olot: Pavelló del Bany, Estadi d'Atletisme i Parc de Pedra Tosca. Poden triar una o dues de les obres o la ruta completa, depenent del seu temps i interessos.

Donació mínima:
60€ per la visita guiada a una obra
120€ per la visita guiada a dues obres
180€ per la ruta completa

• El Espai Barberí tanca per vacances de Nadal del 21 de setembre de 2018 a l'11 de gener de 2019.
  • De l'1 de juliol al 12 de setembre no s'ofereixen visites a l'Espai Barberí ni rutes a l'obra pública de RCR.

Per a reserves contactar amb visites@rcrbunkafundacio.cat