L’Espai Barberí és la seu de RCR Arquitectes i comparteix aquesta antiga foneria de campanes i escultures amb la Fundació RCR Bunka.

Donat que RCR Arquitectes rep nombroses sol·licituds de visites al despatx, la seva gestió ha passat a RCR Bunka Fundació Privada, per tal de complir amb l’objectiu de difondre l’obra i el pensament del fundador i ajudar a canalitzar i regular el flux de persones en dates i horaris que no interrompin excessivament el treball de l’estudi.

És per aquest motiu que les visites a l’Espai Barberí, i a les reserves de la Fundació, es realitzen prèvia reserva.

Proposem una donació mínima a la Fundació com a contribució a les activitats que desenvolupem, des de publicacions, exposicions, xerrades o tallers, així com les pròpies visites.

• Donació mínima: 60€
  • Nens: sense proposta de donació

La fundació estén, si així es sol·licita i desitja, un certificat de donació.

Per a reserves contactar amb visites@rcrbunkafundacio.cat