Arquikids Espanya

Organització situada a Espanya que crea i ofereix tallers i projectes relacionats amb l'arquitectura i l'educació urbana per a joves i nens.

Arquikids Regne Unit

Organització situada a Londres que crea i ofereix tallers i projectes relacionats amb l'arquitectura i l'educació urbana per a joves i nens. A la seva pàgina web ofereixen jocs interactius.

Chiquitectos

Equip multidisciplinari situat a Madrid que ofereix tallers per a nens, joves i adults per a la sensibilització cap al disseny i ordenació del medi en la nostra vida i de quina manera ens influeixen.

El Globus Vermell

Col·lectiu d'arquitectes situat a Barcelona que impulsa, en paral·lel al seu ofici, la gestió cultural i la divulgació sobre l'arquitectura i la ciutat, amb l'objectiu de formar una ciutadania crítica per participar en la construcció de la ciutat. Formen part del Projecte Educatiu de la Ciutat de Barcelona.

La Pedrera

En una emblemàtica obra de l'arquitecte Antoni Gaudí a Barcelona, la Pedrera, s'organitzen tallers familiars relacionats amb l'arquitectura modernista.

Talleres de Arquitectura para niños

Programa de tallers a Madrid desenvolupat per l'arquitecta Marta Blanco per compartir i desenvolupar la percepció dels nens tant del medi ambient com del medi construït.